linia

Zakupy z wyprzedaży zimowych

Kupiłam dosłownie kilka rzeczy, bo choć plany były duże, to gorzej z dostępnością i wytrwałością. W sklepach i centrach handlowych tłumy, a przeciskanie się z wózkiem pomiędzy ludźmi nie należy do najprzyjemniejszych czynności. Niemniej jednak jestem zadowolona z tego co kupiłam i mam nadzieję, że wszystko się sprawdzi. 


 W GAPie klik szal/komin i zapłaciłam za niego niecałe £5 (oryginalnie kosztował sześć razy więcej).

Udało mi się dorwać naszyjnik z Banana Republic, który oryginalnie kosztował £40, a ja dorwałam go za £17 klik. Idealnie się sprawdzi do ciemnych kreacji, a tych Ci u mnie dostatek:)


Od kilku miesięcy "chorowałam" też na kosmetyki stworzone przez makijażystę gwiazd Charolotte Tilbury klik
Skorzystałam z okazji jaką przygotował dla nas Pan Selfridges i zapłaciłam za nie 10% mniej klik.
Marzyłam o różu, ale akurat nie było mojego odcienia. Na mojej liście było duo rozświetlacz/bronzera Filmstar klik, Kontórówka do ust w kolorze Pillwotalk klik i puder prasowanyAir-Brush Flawless Finish skin-perfecting micro-powder klik
Na temat kosmetyków przygotuję oddzielny post i tam podzielę się moją opinią na ich temat:)
A co Wam się udało upolować na wyprzedażach?
Pozdrawiam Aga

22 komentarze:

  1. Podobają mi się opakowania tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak niezłe zakupy jak na fakt, że robiłaś je z dzieckiem w wózku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem to bardziej róż, nagrałam film z użyciem tych kosmetyków, ale kamera mnie zawiodła i jest rozmazane. To po prostu idelany kolor (jeżeli twoj naturlany odcień ust jest podobny do mojego)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik super, ja polowałam na wyprzedażach w Primarku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komin na pewno bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i mantra powtarzana od świąt "nic nie potrzebuje, nic nie potrzebuje, nic nie potrzebuje" jakby straciła swą moc... Cukiereczki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba naszyjnik :) cudowny! :)
    zapraszam do mnie :)
    http://urodamodajedzenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowania Charlotte Tilbury to małe dzieła sztuki, są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupy małe czy duże zawsze dają wiele radości :) a wyprzedaże kuszą, oj kuszą
    Wszystkiego dobrego w nowym roku dla Ciebie i Twojej Rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy..te kosmetyki tez za mna chodza od dluzszego czasu:)
    Pozdrawiam
    Jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi tylko i wyłącznie rzeczy dla synka. Jakoś w sklepach z dziecięcymi rzeczami mniejszy ścisk i wózek lepiej się w nich prowadzi ;) Twoje łupy świetne naszyjnik wymiata !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    Świetny naszyjnik i komin. O tych kosmetykach jeszcze nie słyszałam…
    Zapraszam również do mnie: sarakeruz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zakochana w tym naszyjniku!! ♥

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń