linia

Kilka prasowych dodatków w październiku

Na Wasze prośby:)










Pozdrawiam
Aga

18 komentarzy:

  1. Nie wiem, czemu lubię tę serię wpisów u Ciebie.
    ^Nie wiem, czemu, bo w polskich gazetach w ogóle nie zwracam uwagi na dodatki (chyba nie są aż tak warte uwagi!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracowałam przez rok w InMedio i przez ten czas w niektórych gazetach były jakieś żele pod prysznic, raz byłą mała woda termalna z Uriage, A tak to nie ma u nas ciekawych dodatków... :).

      Usuń
  2. Fajne dodatki tam macie. U nas to najwyżej żel pod prysznic dadzą i to raz na rok...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze jakie fajne dodatki, a u nas jak dadzą próbeczkę z 2ml to już szał.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięku-je-my! Krem do rąk będzie mój ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, szkoda, ze u nas nie ma nic za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo chyba marie claire baaardzo ciekawe, dzięki za ten wpis :) Elle z Ann też wyglada zachęcająco-prezent moze nie bardzo.
    pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak Twoje wrażenie po użyciu Elemis night cream. Ja kupiłam gazetkę z wersja kremu na dzień i powiem szczerz, że troszkę się zawiodłam, mam wrażenie, że skórę mam bardziej wysuszoną niż wcześniej a i podkład słabo się rozprowadza. Daj znać jak Twoje wrażenie po wersji krem na noc :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu u nas odeszli od dawania gratisów w czasopismach, teraz to już rzadkość :(

    OdpowiedzUsuń
  9. dzisiaj wybieram się na poszukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. za granicą wszystko jest widać fajniejsze,nawet dodatki do gazet :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że u nas nie dają takich dodatków do gazet :(
    http://debesisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. chetnie bym przygarnela ten kremik z L'occitane. szkoda ze u nas nie ma tak fajnych dodatkow!

    OdpowiedzUsuń
  13. W Polsce dają gadzety o których raczej wolę nie wspominać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że u nas takich nie ma : ( Niestety Polska daje nam dziadostwa , a nie to co u Ciebie Niessiu : )

    OdpowiedzUsuń