linia

Zakupy kosmetyczne z Polski

Dzięki mojej kochanej mamie i niezastąpionej siostrze stałam się szczęśliwą posiadaczką kilku kosmetyków z polskich sklepów (zarówno tych stacjonarnych jak i internetowych).
Szampon Love 2Miix Organic i pasta do zębów babuszki Agafii od kilku miesięcy czekały na mnie w rodzinnym domu. Zamówilam je kwietniu i paczka przyszła w dniu mojego wyjazdu do Londynu, w czasie kiedy byłam już w drodze na lotnisko:( Jak pech, to pech, no ale co się odwlecze, to nie uciecze.

Szampon z wyciągiem z pomarańczy i papryczki chili ma wzmocnić włosy i przyspieszyć ich wzrost. Kupiłam go z Waszego polecenia i zastanawiam się kiedy powinnam go zacząć używać? Moja skóra głowy ostatnio szaleje i jedynie szampon z vichy przyności jej ukojenie.
Propolisowa wybielająca pasta do zębów Babuszki Agafii też była na mojej liście od długiego czasu i testy już dziś:)
Niestety nie pamiętam adresu strony internetowej z której je zamawiałam:(

Kolejnym sklepem online, który wirtulanie odwiedziłam była Biochemia Urody:

Tam kupiłam kilka nowości: 
Płyn micelarny (bo kocham tego typu rozwiazania do demakijażu) i bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzi klik,
Olej MONOI z dodtkiem wanilii, który bosko pachnie i będzie idelny jako perfumy w kremie, albo olej do włosów klik ,
Masło KOMBO o którym nigdy wcześniej nie słyszałam, ale zaciekawiły mnie jego właściwości i zastosowanie:) klik O większości możecie poczytać na stronie, mnie najbardziej zaintrygowało, że jestem naturlanym kremem brązującym:) Zobaczymy:)

I na sam koniec klasyki ze sklepów stacjonarnych:
Duża butla płynu micelarnego z Biedronki. Kupiłam podstawową wersję, choć miałam chęc na tę do cery wrażliwej (podobno podrażnia).
Krem do mycia twarzy z Alterry w wyciągiem z granatu. Już wiem, że bosko pachnie, a o działaniu przekonam się wieczorem:)

Ja jak zwykle zgłaszam się do Was z prośbą, czy może macie jeszcze inne cudeńka warte uwagi? 
Ja, jak tylko przyjeżdzam do Polski i zaglądam do drogerii, to głupieje i wychodzę z niczym:(( Będę wdzięczna za pomoc;)
Całuję Agi



102 komentarze:

  1. Agi, polecam Ci olejek do twarzy Alterra też z granatem. U mnie sprawdza się super! Szczególnie na noc, mmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez go mam i jest fajny :)

      Usuń
    2. Polecam Wam płyn micelarny z Green Pharmacy, bardzo wydajny i skuteczny płyn.Najlepiej zamawiać je na ich stronie internetowej, polecam Wam również ich serie szamponów, mi bardzo pomogły:)
      Zapraszam do mnie, niedługo będę robiła recenzje tej firmy,

      www.youressentials.blog.pl

      Usuń
  2. u mnie płyn micelarny z biedronki sprawdził się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam! Rewelacja, stosuję również z alterry krem na noc z kwasem hialuronowym. Świetny jest, nie uczula nie zapycha ładnie nawilza. Skład super i za te cene naprawde warto wyprobowac :)

      Usuń
    2. Podpisuję się, mam już z 3 lub 4 butelkę

      Usuń
    3. Właśnie szukałam jakiegoś kremu na noc bo obecny mi się skończył więc też wypróbuję ;)

      Usuń
  3. Krem do stop Fuss Wohl z rossmanna z woskiem pszczelim i mocznikiem. Pokochasz go:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Po ciekawa jestem szamponu, jak zaczniesz używać to pisz jak się sprawdza bo ja za miesiąc jadę do polski ;p ;)


    Zapraszam do mnie na bloga na wyprzedaż szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty Alterry : )

    OdpowiedzUsuń
  6. płyn micelarny z biedronki jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga polecam Ci wypróbować odżywkę Elisse z Biedronki :) Ma piękny karmelowy zapach. I co dla mnie najważniejsze włosy po niej świetnie się rozczesują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kompletnie nie znam tej pasty, ale mam teraz nową, która zawiera wyciąg z ananasa rozpuszczający osad :) Podobno to naturalne wybielanie! Zobaczymy jak bedzie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja brzmi intrygująo.

      Usuń
    2. Uwaga na ananasa bo u niektorych moze wywolywac bardzo silna wrazliwosc zebow. Tak samo jak jest to z pasta sensodyne, jednym pomaga a u drugich wywoluje nadmierna wrazliwosc...

      Usuń
  9. wiecznie dobry micel z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie płyn z biedronki sprawdza się bardzo dobrze jeśli chodzi o zmywanie makijażu, ale niestety po dłuższym czasie stosowania na waciku coraz częściej widzę rzęsy. Odstawiam na jakiś czas i wszystko wraca do normy ;) Szkoda bo cena przyjemna no i z makijażem spoko sobie radzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze miałam tylko mniejsze opakowania, ale zwrócę na to uwagę:) dziękuję

      Usuń
  11. Ten płyn do cery wrażliwej rzeczywiscie bardzo podrażnia, uzywalam juz miliona tego typu kosmetyków i jest on pierwszym od którego oczy pieką tak że ciężko wytrzymać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że to potwierdzasz:) Cieszę się, żw go nie kupilam

      Usuń
  12. Ten krem do mycia twarzy z Alterry nie zmyje Ci makijażu ale idealnie działa stosowany rano albo jako "odświeżacz" do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślałam o nim w ten sposób, właśnie rano, albo jako drugie mycie wieczorem

      Usuń
  13. Potwierdzam, u mnie też wersja łagodząca micela z Biedronki wywołała więcej szkody niż pożytku.
    Ze swojej strony polecam nową serię pielęgnacyjną Ziaja Liście Manuka - m.in. pasta oczyszczająca, tonik złuszczający z kwasem migdałowym i krem na dzień z SPF 10 ;) Tak, jak wszystkie inne kremy Ziaja mi szkodziły, tak ten sprawdza się rewelacyjnie. A, no i nie wiem czy szukasz kolorówki, ale polecam lakiery piaskowe Candy Shop z Wibo - cudeńka za grosze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak negatywne skojarzenia z Ziają:(( ale sprawdzę:) dziękuję

      Usuń
    2. Potwierdzam, seria Liście Manuka- rewelacyjna. Jak dla mnie wspaniale odświeża cerę. Stosuje codziennie rano i jestem z niej bardzo zadowolona :)

      Usuń
    3. dołączam się. kupilam tonik zwężający pory z kwasami Ziaja liście manuka. Troszke sie wahałam, bo jeszcze nic o nim nie było w Necie, ale teraz coraz częściej pojawiają się wpisy o tej serii. A ja jestem baaardzo zadowolona i zaskoczona bo cena rewelacyjna (7,80zł)

      Usuń
  14. A ja polecam przyspieszacz opalania ziaja kakaowy :), mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie ten do cery wrażliwej podrażnia. Miałam wersję niebieską i byłam mega zadowolona. Po tym do cery wrażliwej strasznie pieką mnie oczy :/

    OdpowiedzUsuń
  16. płyn micelarny z biedry do cery mieszanej nie nadaje się do oczu, strasznie szczypie! zużywam go do tonizowania buzi i wracam do płynu dermedic; z rosyjskich kosmetyków polecam zele pod prysznic bez sls, mojego męża wszystko wysusza, więc kupujemy tylko te rosyjskie

    OdpowiedzUsuń
  17. krem do rąk z lirene skóra sucha . Taka zielona tubka i jest a niej avokado . Krem za małe pieniądze a robi cuda , szybko sie wchłania i pięknie nawilża dłonie .:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mogę polecić z Biedronki micelarny żel do mycia i demakijazu(taki biało-niebieski), serum do stóp z firmy Delia (25% urea) dostępne w Rossmannach i Drogerie Natura, Czarna seria Ziai rebuild - ujędrnianie (polecam szczególnie masło). Z niekosmetycznych, moja szwagierka mieszka z Stanach i w Polsce zawsze kupuje młynki na baterie do pieprzu i soli, bo są bardzo tanie u nas. Nie wiem jak w Wielkiej Brytanii z ceną takich akcesoriów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale akurat z tej listy nic nie potrzebuję, ale bardzo mi miło, że się podzielilas swoimi ulubiencami

      Usuń
  19. jestem w trakcie używania tego płynu z bebeauty :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa tego kremu do mycia twarzy z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wiem, że będzie raczej mało wydajny, ale fajnie myje i odświeża buzię:)

      Usuń
  21. Wiesz, u Ciebie to wszytsko wygąda, jakbyś sprowadziła z najdroższych sklepów. Zresztą to samo jest po twoich filmikach, umiesz tak opisać, opowiedzieć że człowiek wierzy, że wszytsko działa, nieważne za 5 czy za 500 zł:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Aga a słyszałaś o kosmetykach SYLVECO i kosmetyki Full Mellow??? Są świetne!!!

    Tutaj podsyłam link - https://www.facebook.com/Sylvecopl?fref=ts
    Full Mellow - http://www.full-mellow.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. szampony i masła do ciała z Phenome i Organique.Są świetne, choć dosyć drogie.Pomarańczowy żel do mycia ciała z Ziaja.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzisiaj kupiłam ten krem do mycia twarzy z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam płyn micelarny z biedronki, ostatnio skusiłam się na dużą butelkę, nie zauważyłam i wzięłam tę z wersji limitowanej "matujący" i strasznie pieką mnie po nim oczy...:( to zaoszczędziłam ....:(

    OdpowiedzUsuń
  26. nie wiedziałam że Babuszka Agafia ma pasty do mycia zębów??? Krem do mycia twarzy z Alterry bardzo mnie zaciekawił...czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak mogło nie znaleść sie na liście tuszu z Rossmana Pump Up :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Co za wynalazki :) Szczerze mowiąc nie znam żadnego z tych produktów :) Ale musze przyznać, że nie bylam w Polsce od trzech lat i nie jestem na bieżąco z nowościami.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak wracam z Włoch do PL to zawsze kupuję sobie serum do rzęs L'Biotica (działa wolniej ale efekt jest długotrwały a nie jak w przypadku revitalash czy innych tego typu odżywek), krem FussWohl z woskiem pszczelim z Rossmanna, Lano Krem z Ziaji Med (nic tak nie nawilża, a cena to około 15zł!), i mój ukochany hydrolat różany z Biochemii Urody.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam po tym serum do rzęs dłuższe rzęsy :)

      Usuń
  30. Haaj Agi :-) Jak u Ciebie z tym kremem do mycia buzi? Mnie nie wysusza, nie ściąga, ale! Ma konsystencje zbyt wodnista, jakbym miała używać obficie to jego wydajność to jest kwestia nawet nie 2 tygodni ;-/
    Pozdrawiam Cięęę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja odradzam Ci płyn micelarny z AA zielona seria 20+. Strasznie mnie wysuszył :-(

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie emulsja Alterra z granatem się nie sprawdziła. Bardzo słabo zmywał makijaż, na początku niby miałam nawilżoną skórę, ale potem efekty zanikały...

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam pastę babuszki Agafii i nie lubiłam jej smaku, 10 razy bardziej wolę pasty Organic People czy aloesową pastę Jason.

    OdpowiedzUsuń
  34. koniecznie daj nam znać, gdy zaczniesz używać szampon z papryczką :) Też planuję jego zakup, ale nie wiem jak zareaguje na niego moja wrażliwa skóra głowy.

    OdpowiedzUsuń
  35. W drogerii to nie bardzo wiem co mogłabym polecić ale ja lubię Phenome Wake - Up Sorbet, czyli energizujący sorbet do ciała z werbeną i limonką :)

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie ten płyn micelarny bebeauty z biedronki sprawdza się świetnie, nie podrażnia a także radzi sobie z bardzo trwałym makijażem :) W porównaniu do mleczka do demakijażu z tej samej firmy ponieważ po nich twarz mnie szczypie i podrażnia :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie zmywa tuszu :D znaczy zmywa, ale 3ba się namęczyć....

      Usuń
    2. Generalnie ten płyn jest spoko ale okolice oczu omijam :)

      Usuń
  37. http://urodamodajedzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam kosmetyki z Altery sa swietne ja je kupuje w Niemczech . Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  39. Miałam ten szampon, ale musiałam go oddać koleżance, bo powodował ogromny świąt i powstawanie podskórnych gól, więc nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie szampon sprawdził się genialnie. Ciekawi mnie ta emulsja z Alterry, lubiłam tą fioletową wersję, którą wycofano i chyba muszę wypróbować również tą :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kosmetyki Altery polecam Zaciekawiłaś mnie tymi zakupkami z Biochemi Zamawiam tam regularnie Serum Granat i Maseczkę ze spirulina również polecam

    OdpowiedzUsuń
  42. ciekawe czy szampon nie piecze w głowę od tej papryczki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zakupy z Polski, znam ten system, bo mieszkam w Belgii i niektórych rzeczy tutaj po prostu nie ma (no. maseczek oczyszczających albo dużego wyboru peelingów do twarzy), więc też sobie co jakiś czas przywożę :) obserwuję Cię od dłuższego czasu i bardzo podoba mi się Twój blog, obejrzałam już chyba prawie wszystkie filmiki :) pozdrawiam!
    gosiainleuven.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  44. Polecam żele do mycia twarzy z sylveco, świetne składy, niedrogie, odkąd je poznałam nie kupuję i innych specyfików do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kurczę czaję się a ten szampon już od jakiegoś czasu i chyba chyba czas się przełamać i go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ooo widzę dobroci z Polski :) Niech Ci się wszystko dobrze sprawdza:) Ja niestety z tego co pokazałaś używam tylko płynu z Biedronki (jest świetny), ale Alterra też jest mi znaną marką.
    Daj znać Agnieszko co stało się Twoim ulubieńcem z Polski to może się skuszę. Gorąco pozdrawiam, udanego urlopu:)
    W wolnej chwili zapraszam na http://loveofmadlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Szampon bardzo mnie zaciekawił, nie mogę się doczekać jego recenzji. Moja skóra już dłuższy czas też szaleje, mogę zapytać jakiego konkretnie szamponu z Vichy używasz?

    OdpowiedzUsuń
  48. Niedawno odkryłam najlepszy peeling do twarzy na świecie - Lubex peeling o dwufazowym działaniu. Skóra jest po nim jak pupa niemowlaka! Peeling polecił mi mój dermatolog, powiedział, że działa jak papier ścierny, dlatego nie wolno przesadzić. Świetnie złuszcza martwy naskórek, tak naprawdę robi wszystko co powinien. Serdecznie polecam!!
    http://www.permamed.ch/uploads/tx_clinxpermamedprod/Lubex_peeling.jpg

    P.S. Również jestem z Białegostoku i możesz go dostać w aptece "Pod lwem" przy ulicy Ogrodowej 19.

    OdpowiedzUsuń
  49. Mnie zaciekawił ten płyn micelarny z biedronki, już tyle razy koło niego przechodziłam i jakoś boję się że podrażni mi skórę. Ale chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zakupy jak najbardziej udane ale ten płyn micelarny z biedronki bebeauty jest naprawdę świetny! Od dłuższego czasu gości u mnie w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Niesiu, czy w tym miesiącu pojawi się na Twoim blogu coś z prasy? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Alterra to świetna firma wg mnie z tych tańszych :)
    zapraszam do mnie, ROZDANIE: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny wpis ! Zapraszam do mnie blog o aktywności fizycznej , zdrowym trybie życia i treningach, ale nie tylko :)

    http://aktywnaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Love your blog! Great post:)
    -Lauren xoxo
    http://pretty-things-a-n-d-polka-dots.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  55. Krem do mycia z Alterry jest genialny. Sprawdza mi się dużo lepiej niż żel z Nuxa :) No i jaki przystępny cenowo :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Niech Ci się wszystko dobrze sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Sporo tego, ale trzeba korzystać z pobytu w kraju ;))


    http://behindtheothes.blogspot.com/- zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Polecam ten płyn micelarny, jest świetny, u mnie nie podrażnia skóry ;-)

    http://www.lawendowabluzka.blogspot.com/ - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2900 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. A w którym rossmanie kupiłaś ten krem do mycia twarzy z alterry? Bo już w tylu drogeriach szukałam i nigdy nie udało mi się go złapać :/

    OdpowiedzUsuń
  62. Płyn z biedronki najlepszy :D Teraz będę ciekawa, jak działa ten krem do mycia twarzy z Alterry, bo sama właśnie testuję olejek do twarzy z tej samej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Sama bardzo lubię ten płyn z Biedronki, do oczyszczania twarzy z resztek makijażu sprawdza się naprawdę świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Płyn micelarny z biedronki jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Jak ja dawno u Ciebie nie byłam, ostatnio widywałam Cię tylko na youtube :) ciekawa jestem jak sprawdzi się ten szampon, bo sama potrzebuję coś podobnego, jednak nie ryzykowałabym używać go na podrażnioną skórę, bo papryczka itp. mogą ją dodatkowo zaognić.

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten płyn micelarny jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  67. http://madameclarie.blogspot.com/


    Zapraszamy na nowego bloga modowego !!

    OdpowiedzUsuń
  68. ten micelek ze zdjęcia jest właśnie do skóry wrażliwej przecież :)

    OdpowiedzUsuń
  69. świetne kosmetyki, skusze się na kupno tego kremu z alterny. Zapraszam do mnie, właśnie zaczęłam prowadzić swój blog, każda uwaga jest dla mnie cenna:)

    www.youressentials.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Kurcze.. ten krem do mycia twarzy z Alterry ciągle mi gdzieś umyka i nie moge go nigdy znalezc w Rossmanie.. zastanawialam sie nad tym ze moze to ja zle szukam ale Panie w Rossmannie tez nie bardzo wiedziały o co mi chodzi :( czy z nim jest tak samo jak z tuszem Curling Pump Up Mascara z Wibo, że ciągle półki świecą pustkami?
    Tak z innej beczki to bardzo lubi czytać Twojego bloga (między innymi Twój blog zainspirował mnie do założenia własnego) i choć blog mnie zainspirował to VLOG umila mi każdy poranek kiedy szukuję się do pracy. Widać, ze wiele wkladasz w prowadzenie tego wszystkiego pasji i pracy co widzowie doceniaja. Super mama - b/vlogerka :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  71. rozejrze się za alterra bo mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Uwielbiam Cie Aga ,oglądać i czytać , czuć od Ciebie pełno pozytywnego nastawienia :) Miłej nocki !

    Przy okazji zapraszam do mnie na wyzwanie, zachęcam do wzięcia udziału , razem raźniej ! – http://aleksandranan.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-30-dni-woda.html

    OdpowiedzUsuń
  73. swietne kosmetyki..tez bym chciala miec do nich dostep...

    jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  74. oglądam Cię na youtubie, świetna jestes :))


    http://simplylifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Miałam tylko płyn micelarny i warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Micel z Biedronki to dla mnie hit :) Dobra cena i dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń