linia

Nowinki kosmetyczne

Przeglądając jeden z londyńskich magazynów wypatrzyłam kilka nowości, ktore już niedługo pojawią się na rynku. Pomyślałam, że i może Was zainteresują. 
Nowa wersja kultowego szczoteczki do mycia buzi Clarisonic Aria (ma trzy szybkości i dwa cykle pracy jedno i dwuminutowy). Dostępna od 1 lutego link.
Odżywka-szampon w jendym OJON Moisture Rich Care Blend Cleansing Conditioner. Podobno idealna dla suchych, trudnych do ujarzmienia włosów. Nie wiem, czy się skuszę, bo już raz próbowalam kosmetyków WEN (chyba pionier w tej kwestii) i jakoś mi nie podeszły. Dostęnna od połowy kwietnia tu
Obok fikuśnych szczoteczek MAC o ktorych pisałam tu link , wypatrzyłam olejek z Clarinsa, którego kilka kropel dodanych do kremu/serum wieczorem, nada subtelnmego blasku i złocistego koloru naszej cerze. Serum pachnie morelami i naładowenae jest białkami, które "budzą" skórę dodając jej zdrowego wyglądu. Miałam kilka kosmetyków brązujących Clarins i z kazdego byłam niesamowicie zadowlona, także poczekam na kilka recenzji i chyba się skuszę:) Clarins Radiance-plus Golden Glow Booster ma się pojawić na początku marca. Do kupienia tu
 Na sam koniec, chyba coś co zainteresowało mnie najbardziej. Szampon L'oreal Elvive Fibrology, który dzięki unikalnej formule (podobno pracowana nad nią przez 17 lat!) dodaje objętości włosom od nasady, pogrubiając każdy indywidualnie. Kosmetyk należy użyć osiem razy, aby molekuły Filloxane "dostały" się do włosa i zostaną tam przez następne dziesięc myć (zwykłym szamponem). Brzmi bobmastycznie i od pierwszego lutego będzie można się przekonać, czy to naprawdę działa:) Choć na stronie Bootsa już jest link

Co myślicie o tych nowinkach? Czekacie na coś wyjątkowego tej wiosny?

Całusy Aga

45 komentarzy:

  1. Okay szampon mnie zainteresowal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szampon z L'Oréal na pewno się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm szampon z L'Oréal na pewno kupię!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon i cala seria Elseve jest juz w Polsce. Opinie czytałam na wizażu.. nowinki ciekawe, clarisonic mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. duzo slyszalam na temat tego szmaponu,wiec trzeba mu sie zbliska przejrzec sie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam maskę do włosów z tej serii Elseve i muszę przyznać że miło mnie zaskoczyła, włosy nie są przeciążone, a za to są wizualnie grubsze i bardziej mięsiste. Skład chyba też nie jest zły, nie znam się zbyt dobrze, ale na pierwszy rzut oka chyba jest w miarę ok. Szampon też kupię, w Polsce już go widziałam jakiś czas temu w drogeriach. Tylko uważaj na zapach - jest niesamowicie powalający, ja nie mogę przestać wąchać moich włosów przez kilkanaście minut po umyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ten szampon u nas, ale jakoś nie wierzę w te zapewnienia o objętości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W grudniowym numerze Allure widziałam Clarisonic do stóp, nie ukrywam, że bardzo mnie zainteresował:)

    OdpowiedzUsuń
  9. szampon nie jest zły. choć dużych cudów nie ma ale zauwazyłam że moje włosy na drugi dzień wciąż są w miare świeże, a nie tłuste u nasady jak często sie zdarza

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten Ojon musze wyprobowac. Mojej corki wlosy sa strasznie suche, krecone, placa sie na maksa i nie mam na mysli platania sie, ktore do tej pory znalam :) a raczej koltuny, ktorych rozplatac sie nie da. Dobry szampon nawilzajacy i odzywka, ktore naprawde nawilza wlosy to jest 'holy grail'

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że nie jestem jedyna ;) mnie również szampon zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widziłam ten szampon dzis w rosmannie :) Podobno ' Szczoteczki' z MAC poza największa do podkładu mineralnego do niczego sie nie nadaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już kilka opini na ich tmat słyszałam i są raczej mało pochlebne

      Usuń
  13. Szampony i odżywki elseve niestety nie powalają składem, skład szamponu też nie powala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak ten, ale pozostale loreala nie sa rewelacyjne. Moje wlosy zawsze byly po nich lekko przetluszczone..

      Usuń
  14. podobno maska Fibrology jest genialna, jest juz o niej sporo w blogosferze;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ciekawy ten szampon, ile ok będzie kosztował? Orientuje się ktoras z Was?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciu jest cena, ale nie wiem jaka będzie w PL

      Usuń
    2. szampon jest juz od jakiegos czasu dostepny. w rossmannie za duza butelke kosztuje ok 12zl

      Usuń
  16. ten szampon można dostać u nas już od jakiegoś czasu, aż dziwne , że u nas był pierwszy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cała seria Fibrology jest dostępna w PL od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiam sie czy w Polsce mozna gdzieś znaleźć info o nowinkach kosmetycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak! Pierwszym miejscem, gdzie ja zasięgam opinii to wizaż ;)

      Usuń
    2. O ... nie sądziłam ;) Dziękuję za podpowiedzi ;)

      Usuń
  19. Ten olejek z Clarinsa kusi. Choć ostatnio dla przybrązowienia mojej skóry kupiłam sobie Collistar Magic Drops i sądzę że długo mi zajmie zanim go zużyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam zamiar wypróbować szampon;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja czekam na dziecko.
    chcę już dziecka! ;)

    buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się przekonać do szamponów L'oreal...kiedyś dawno temu kupiłam, któryś z serii do włosów przetłuszczających się i po pierwszych dwóch użyciach dostałam dziwnego łupieżu na głowie - dosłownie skóra schodziła mi płatami - nie wiedziałam co to jest, poleciałam do dermatologa, a ona zapytała: nowy szampon? Kazała odstawić. Od tamtego incydentu mam stracha i boje się wypróbować ich szampony i odzywki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm rozumiem, one mają dość silne środki oczyszczające:(

      Usuń
  23. Jeśli szampon działa, to bym chyba wypróbowała, chociaż po kosmetyki L'oreal nie sięgam. Moim włosom bardzo brakuje objętości :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm, niektóre nowości naprawdę ciekawe! Zobaczymy czy się na coś zdecyduje jak już wejdą na rynek i dowiemy się conieco o dostępności, jakości i cenie.

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. serum Clarins i szampon są interesujące:) a ta szminka Estee Lauder to też jakaś nowość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma kwas hialironowy w składzie i podobno oprócz nawilżenia ofeuję super wytrzymałośc, a to zazyczaj w parze nie idzie:)

      Usuń
  26. Ten szampon wygląda naprawdę zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tez mnie najbardziej zainteresował ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten szampon. I wiem z całą pewnością , ze problemów z objętością i przetłuszczaniem się nie rozwiązuje. Kolejne , jak dla mnie obietnice bez pokrycia. Ale jako ze cena jest w porządku można wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Używam tego szamponu! Moim zdaniem jest świetny. Na pewno nie tak innowacyjny i nie robi wszystkiego co obiecuje producent, ale w połączeniu z maską i "aktywatorem gęstości" (też mnie to zadziwiło) z tej samej serii daje naprawdę genialny efekt, którego dawno nie zaobserwowałam po żadnym innym produkcie drogeryjnym. Włosy są widocznie grubsze, gęstsze! Jeśli złapię je całą ręką wydają się nawet cięższe, ale nie przeciążone. Pięknie błyszczą! Choć nie jestem do końca przekonana co do długotrwałego działania tego produktu, to uważam, że ten efekt za taką cenę, jest wręcz powyżej oczekiwań :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mam maskę fibrology i przetłuszcza mi włosy a objętości nie daje żadnej... :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Aga, tutaj masz witaminową ściereczkę http://foodguideuk.bigcartel.com/product/the-food-guide

    OdpowiedzUsuń