linia

Zakupy z ostatniej chwili i prezenty

Dziękuję wszystkim, którzy tak chętnie podzielili się ze mną kosmetycznymi perełkami pod ostatnim filmem zakupowym z Polski. 

Na dzień przed powrotem do Londynu udało mi się dorwać kilka rzeczy o których wspominaliście:
Pomadka Wibo eliskir w kolorze 04. Podobno jest odpowiednikiem kulowego produktu do ust Chanel. Nie mam Coco Rouge Shine, więc nie mogę tego zagwarantować, ale Wibo rzeczywiście ma przyjemną konsystencję i na pewno będzie mi się jej przyjemnie używało.
Wiele z Was w sprawie wypadających włosów polecało mi wypróbowanie naparu z kozieradki i kupiłam jedną saszetkę. Pewnie zacznę ją używać za kilka tyg (jak skończę wzierkę Farmony Jantar).
W sklepie zielarkim wypatrzyłam jeszcze dwie płukanki z Herbapolu. Jedna naturlanie rozjaśniająca włosy, a druga wzmacniająca. Obie na bazie ziół krzywdy mi nie zrobią i postanowiłam, że spróbuję:) Ponieżej skład płukanek.
Chcę Wam też się pochwalić prezentami od dziewczyn. Od Emilii i jej koelżanek dostałam trzy kosmetyki: 10% peeling glikolowy (z nim poczekam na chłodniejsze dni), serum z wit C (z nim też poczekam kilka miesięcy, bo mam jeszcze zapas SKINCEUTICALS SERUM 10 o którym pisałam tutaj link i serum z BU. Na koniec serum do brwi i rzęs.
Opis działania produktów:
Od Magdy, która przyjechała na spotkanie z Wawy dostałam 3 piękne lakiery do paznokci Rimmel:
Testowałam już jasny róż i naprawdę szybko wysycha, zobaczymy jak z trwałością. 

Po raz kolejny dziękuję Was za sugestie i niespodzianki.

Jeżeli jescze nie widziałyście filmu, a macie ochotę dowiedzieć się co mnie skusiło podczas pobytu w PL, to zapraszam:
Całusy Aga xxx

90 komentarzy:

  1. Jak utrzymuje sie ta szminka??

    OdpowiedzUsuń
  2. mysle wlasnie nad zaczeciem kracji glikolowej od nowa, zow mnie zatkalo:(

    OdpowiedzUsuń
  3. również mam tą szminkę. Kozieradkę stosuję od 3 dni więc nic nie powiem;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tą pomadkę z Wibo, jestem szczęśliwą posiadaczką koloru 06.Te lakiery z rimmela są kuszące, Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe łupy - myślę, że będziesz z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o w te płukanki też muszę się zaopatrzyć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. też kupiłam jakiś czas temu kozieradkę, ale nie wiem jak zrobić wywar, musze w końcu poszukać i zabrać się za to! Kocham Elixiry, chociaż jeszcze bardziej kocham podobne pomadki z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opakownaiu jest napisane, Choć dziewczyny tuningują swoje;)

      Usuń
  8. Bardzo fajne nowości;-) Właśnie dostałam od Wibo 4 te szminki do testów, a miałam już jedną prędzej i sprawuje się genialnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agus mam te szminki z Wibo i sa swietne!! w tym wypadku nie warto przeplacac za szminke Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja widzialam Cie na lotnisku Chopina - w biegu z wozkiem:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ostro, a potem okazało się, że lot był opóźniony;(

      Usuń
    2. tak czy siak, najważniejsze, ze calo dolecialas (dolecieliscie).

      Usuń
  12. Świetne nowości, z lakierów Rimmel na pewno będziesz zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś jeszcze w PL? :)

    no i jak uda Ci się nagrac coś o kozieradce to będę wdzięczna ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem w UK, a z notką lub filmem o kozeiradce będziesz musiała poczekać:)

      Usuń
  14. te lakiery rimmel sa w moim przypdaku bardzo nietrwałe :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dwoch dni mam na paznokciach ten różowy i jescze jest. Zoabczymy co będzie dalej

      Usuń
  15. Tylko prezenty i prezenty a dziewczyny z PL co dostały?

    OdpowiedzUsuń
  16. Na tą pomadkę chyba się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam eliksiry od Wibo ;) mam nr 3 i 6.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mozna wiedziec gdzie w Bialymstoku kupilas te plukanki i pomadke?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też posiadam tą pomadkę ale nr 3 :), mam też chanel i różnica jest ogromna, wręcz nieporównywalna. Fakt pięknie wygląda na ustach, nadaje im ładny, lśniący wygląd ale z trwałością jest słabiutko. Próbowałaś może pomadek z Rimel Kate, to są dopiero cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie trwalość nie zachwyciła mnie dziś, a na Kate się pewnie kiedyś skuszę;)

      Usuń
  21. Mam chrapkę na kozieradkę, ale czytałam, że napar niezbyt ładnie pachnie (rosołem, ale spodziewam się zapachu kostki rosołowej ;)).

    OdpowiedzUsuń
  22. Wcierka Jantar bardzo dobra polecam, teraz testuje na sobie wodę brzozową, na porost bejbików, przyjdzie i czas na kozieradkę :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Aga, gdzie dorwałaś Wibo, w Rossmannie?

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawiło mnie serum z witaminą C. A może nagrasz ulubieńców ? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Posiadam szminkę Wibo - lubię jak się rozprowadza na ustach i to że ich nie wysusza. Trwałość przeciętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli chodzi o wcierkę z kozieradki, to po odstawieniu córci od piersi, postanowiłam zrobić coś z moimi nadwyrężonymi włosami. Kozieradkę stosuję od ponad miesiąca, ale jednocześnie łykam Merz Spezial i powiem Ci, że widzę już sporo "baby hair". Tak więc w moim przypadku taka kuracja się sprawdziła. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam 4 kolory z Wibo, jedna mi się niestety połamała, są trochę nietrwałe, ale i tak je lubię i lakiery Salon Pro uwielbiam! Mam miętowy i koralowy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. lakiery maja piekne kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. znajome tło, moje dziewczyny szaleją na tych puzzlach i za nimi :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam te lakiery z rimmela mam dwa 247 i 500. Oba trzymają mi się po 4 dni,a kolory są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę się rozejrzeć za tymi płukankami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zakupy, dumałam nad tą kozieradką, ale polecono mi preparat na receptę, przeciw wypadaniu włosów i jednak ten będę w najbliższym czasie stosować

    OdpowiedzUsuń
  33. wczoraj dla zabicia czystej nudy przeglądałam youtube i natknęłam się na twój kanał, obejrzałam filmik w którym "ratujesz" lakiery do paznokci i nie zważając na to, że było już po 1 w nocy poszłam ratować swoje, na kanale zostaję na dłużej, bloga też dodaję do obserwowanych, Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. te serum ciekawie się prezentuje, zapoznałabym się z nimi bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. lakiery mają śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Eliksirki mają niezłą reputację ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Moze jakas mamuska polecic cos na zwiotczale piersi po ciazy! Moze byc z UK lub z PL bede bardzo wdzieczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo polecam ćwiczenia z Ewą Chodakowską, przetestowalam treningi 6-minutowe i na górne partie polecam od nr 1 do 6, natomiast na posladki i uda od nr 6 do 10. Treningi sa dostepne na kanale Ewki na youtube. Naprawde efekty sa szybko widoczne.

      Usuń
    2. Tak jak poprzedniczka, polecam Ci treningi. Sama karmiłam piersią przez rok i chyba dzięki temu, że wykonywałam proste ćwiczenia nie wyglądają tragicznie. Najłatwiejsze polega na tym, że składasz dłonie jak do modlitwy, łokcie w górę i wykonujesz naciski przez 5 sekund. Niestety żadnych kremów cud nie spotkałam.

      Usuń
  39. jak zwykle, moją uwagę najbardziej zwróciły lakiery i szminka ;) cała ja ;p a tymczasem fajne zakupy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Chodzi bardziej o krem lub maseczke na piersi,obecnie jestem w 2-ej ciazy i nie mam zbytnio mozliwosci na cwiczenia :/

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej Agnieszko, moje pytanie może nie na temat: jak Ci się sprawdzają balerinki z Aldo które pokazywałaś niedawno? Widziałam je niedawno w sklepie i się zastanawiam czy są wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej, na wypadające włosy polecam z całego serca wypróbować Loxon - dostępny w aptekach. Mnie został polecony przez dobrą panią dermatolog - ja zaczynałam od 5% (ten niestety jest na receptę) ale mnie baaardzo mocno wypadały - wręcz wychodziły garściami, zostawały na poduszce, ubraniach - istna masakra. Po urodzeniu dziecka miałam powtórkę z rozrywki oczywiście więc znów się z nim zaprzyjaźniłam. Loxon zwiększa ukrwienie m. in. dzięki temu włosy stają się też mocniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej :)
    Uwielbiam Twoje filmiki :)
    Zapraszam Cię do mnie
    rowerekwerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Kozieradka super, sprawdzona na wlosy i na laktacje, brzydko pachnie rosolem ale wlosy sa w lepszym stanie, polecam!Tez mam mega problem z wlosami po ciazy a zwlaszcza po karmieniu :( Teraz na szczescie widze, ze sporo juz ich rosnie nowych ale co z tego, jak moj szkrab uwielbia ciagnac mame za wlosy :)
    uwazaj z ta mata piankowa, podobno jest toksyczna dla dzieci, my mamy ze skip hopa i super sie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  45. Witaj :)
    u mnie na blogu,który powolutku się rozkręca możesz przeczytać post odnośnie lakierów Rimmel Salon Pro,które szczerze polecam :) ja posiadam 3 inne kolorki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. też ostatnio kupiłam Wibo Eliksir tylko nudziakowy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Agi! Dzięki za Twojego bloga, jest dla mnie pocieszaczem i natchnieniem:) Wiem że bardzo dbasz o zdrowie dlatego polecam Ci posta na moim blogu- o trochę innej tematyce niż kosmetyka. Mianowicie o trującym wpływie fluoru z wody i pasty do zębów na organizm. Niestety nie jest to bez znaczenia, a tylko świadomość może uchronić nas przed szkodliwymi związkami. Dzięki Tobie poznałam parabeny, pozwól bym i ja coś wniosła dla Ciebie.
    Pozdrawiam bardzo
    Mia A.

    OdpowiedzUsuń
  48. Na drugi raz daj znać wcześniej, to może i ja przyjade z Warszawy do Ciebie :) A Wibo uwielbiam, ostatnio też zakochalam się w Lovely nr 07

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja uwielniam pomadko - błyszczyki Celii :)

    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie naturalnych kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  50. chyba skusze się na tą pomadkę ;)
    lubię bardzo Twoje filmiki na bloga trafiłam niedawno ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Woda brzozowa jest do kupienia w kioskach, może nie tych w centrum miasta, ale tych mniej obleganych lub w sklepach z gospodarstwem domowym i kosmetykami (tak, te stare sklepy z czasów młodości naszych mam). Ostatnio też wodę brzozową widziałam w Leclercu. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Serdecznie zapraszam na moją włosową przemiane :) dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem więc mam nadzieję, ze znajdziesz chwilke czasu aby zajrzeć do mnie :)
    http://bajecznyurok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Mi zdecydowanie mniej leci wlosie od kiedy myje wlosy kostka kokosowa z lush'a :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mogę prosić o twój email?:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam tą szmineczkę, kolorek bardzo ładny, jednak nie mam porównania z Chanel. Lakier Rimmel Salon Pro New Romantic także posiadam, jednak trochę się na nim zawiodłam, niestety u mnie smuży, prześwituje, taki przeciętniak.
    Pozdrawiam serdecznie, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajne kolory lakierów. :D Uwielbiam Twoje filmiki.

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  57. uwielbiam brązowe lakiery do paznokci :) a ta różowa szminka ma cudowny kolor
    świetnie tu ;) czekam na kolejny post :* obserwuję <3
    Blog modowy What is in the hat? Zapraszam ;) KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  58. O tych płukanach z herbapolu nigdy nie słyszałam ! Daj znac jak działają :)

    OdpowiedzUsuń
  59. http://babyonline.pl/mamo_to_ja_strefa_mamy_artykul,14571.html
    Może Ci się przydadzą te informacje.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Zaciekawiłaś mnie tą pomadką, gdyż moją ulubioną jest właśnie Chanel Rouge Coco Shine :)

    OdpowiedzUsuń
  61. ta pomadka jest cudowna koniecznie musze wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  62. www.colorsoftherainbow89.blogspot.com Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ładne kolory lakierów! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Oj jestem ciekawa tej szminki!

    OdpowiedzUsuń
  65. Tymi lakierami i pomadką bardzo zachęcasz. oj chyba zaraz się wybiore do Rossmana. trzymaj się cieplutko. pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie justbeautylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Eliksir wielbię i na pewno kupię kolejną :) Kolory są również miłe dla oka :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Agnieszko czy mogłabyś polecić jakiegoś dobrego fryzjera w Białymstoku? Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Kochana Niesiu, testowałaś już jakieś sera do rzęs tego typu? Żądamy recenzji!

    OdpowiedzUsuń