linia

Dzień Taty

Wczoraj w Wielkiej Brytanii obchodzono Dzień Ojca, dokładnie tydzień wcześniej niż świętują polscy tatuśowie.
Jeżeli szukacie pomysłu na prezent, może spodoba się Wam to co przygotowaliśmy Gavinowi. 
Na początek kartka, którą możemy personalizować. Wybieramy zdjęcie/zdjęcia i to co ma być napisane w środku. Ja swoją zamówiłam na stronie http://www.moonpig.com. 
Wysyłają bardzo szybko i do każdego zakątka świata. Kartka dla mojego taty w PL doszła w przeciągu kilku dni (a miała pojawić się pod koniec tygodnia...hahaha lepiej wcześniej, niż później). Jestem pewna, że w PL też mam taki serwis, ale niestety nie znam konkretów.

Drugą niespodzinką była ramka na zdjęcie z odciskami rączki i stópek naszego synka. Tu muszę podziękowac Magdzie, która zabrała mnie do galerii/sklepu/warsztatu w ktorej wykonaliśmy tę pamiątkę. 
Możecie wybrać sobie dowolony wzór i namalować/odcisnąć na kilkunastu rzeczach...kafelki, talerze, kubki, ramki, itp. Do dyspozycji macie ok 15 kolorów i tylko potrzeba Waszej wyobraźni. 

Jeżeli zapytacie mnie o same odciski to wykonuje je się bardzo łatwo. Wystarczy pomalować rączkę/stopę farbką i stemplujemy! Ostrzegano mnie, że dłoń malucha jest bardzo trudna do odciśnięcia, ale James okazał się idelanym modelem. Przy stopach śmiał się, bo ma łaskotki:) Potem oddajemy nasz projekt do pieca i odbieramy dzieło po kilku dniach. 
Tu możecie sprawdzić szczegóły: ceramicscafe.com.

Nasz tata bardzo ucieszył się z niespodzianki. 

A jakie Wy macie plany na Dzień taty?
Agi

56 komentarzy:

  1. świetna rzecz:)))

    bardzo pamiątkowa i oryginalna:)

    pozdrawiam
    aga:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo jakie słodkie!! :))

    Świetny pomysł :))

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. James miał super pomysł z tymi prezentami :-) ... no dobrze, Mamusia troszkę pomogła hihihi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. My stworzylysmy video ze slajdami Nadusi i Tatusia z podkladem muzycznym, Dusiak upiekla ze mna babeczki i zrobila laurke w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tatus moich Szkrabkow dostal perfumke i koszulke z fotka dzieciakow, dla mojej malej corci byl to pierwszy Dzien Taty tak jak dla James'a :)
    Twoje pomysly na prezent swietne, a ze strony z kartkami rowniez korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziak i świetne prezenty . Zapraszam do mnie na słoneczny makijaż :) www.thickmadame91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. James to istny słodziak !
    Prezenty super !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Jaki on już duży! Siedzi już pewnie sam. A jak ząbki? Tatuś pewnie pęka z dumy! Napisz jak się udała niespodzianka. Pozdrawiam (całą trójeczkę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie siedzi i ślini się już od dwóch miesiecy, a zębów nie widać;)

      Usuń
    2. jak zaczna rosnac, to jak grzyby po deszczu :)

      Usuń
    3. Mój maluch urodził sie na początku stycznia 2013 i juz w 3 tyg pokazał sie pierwszy zabek ;))))) w 4 miesiącu wyszedł drugi :)))

      Usuń
    4. Mojej kuzynki synek urodził się już z dwoma ząbkami ;))

      Usuń
    5. A mój łobuz ma ponad 2 latka i właśnie zaczynamy etap z ostatnimi ząbkami. Starsza ma 8 latek i zmienia po mału uzębienie. Przód już ma nowy;) A co do ślinienia się to radze śliniaki, a jeśli zacznie mieć jakies zaczerwienienia po slinie na brodzie to polecam maść majerankową. Remedium na wszystko. Zajady, suche usta, czerwony nos przy katarze (nawet zapobiegawczo). Nie ma nic lepszego. U mnie zawsze jest w apteczce. Polecam dla dzieci i dorosłych.

      Usuń
  9. Aga, świetna pamiątka :) ja też bardzo lubię takie spersonalizowane prezenty np. zdjęcie na poduszce czy termoforze, pokazują, że ktoś bardzo chce być blisko nas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały prezent. Moja mama dostala od swojego wnuka podobny prezent i bardzo sie ucieszyla. Czesto ogladamy malutka, odciśniętą stópkę i lezka kreci sie w oku :)Lubie takie kreatywne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł na prezent :) Kartka też super :) i James jaki duży już :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W Kanadzie tez obochodzi sie dzien taty 16 czerwca. W pewnym momencie myslalam, ze bede miala idealny prezent dla swojego meza w postaci dzidziusia(jestem w 39 tyg ciazy) jednak nic sie nie wydarzylo. Z braku laku pod koniec dnia wyczarowalam mu deser w postaci babeczek z kremem z serka mascarpone i bitej smietany. Tatus zjadl ze smakiem, ja przy okazji mialam frajde, a malenstwo od tych slodkosci az czkawki dostalo. Mielismy pierwsze rodzinne swieto choc tak naprawde jest nas jeszcze dwoje.
    A propo odciskow: tutaj takowe pobiera sie maluchom zaraz po urodzeniu w szpitalu(w celu uaktualnienia jakichs oficjalnych papierow, bodajze chodzi o podstawe do wydania certyfikatu urodzenia i odciski sa dowodem na to ze takie dziecko naprawde istnieje) i dlatego dobrze miec ze soba jakas ladna tekturke czy ot chocby kawalek ozdobnego papieru albo tzw. "baby book" zeby pielegniarki za jednym zamachem mogly zrobic kopie stopek dla rodzicow. Pozniej takie cos mozna sobie oprawic i powiesic na sciane. Zanim sie o tym dowiedzialam, tez planowalam zrobic taki odcisk w gipsie, ale chyba zadowole sie tym oryginalnym uwiecznieniem pieciominutowych stopek mojego malenstwa.
    Ps. James wyglada przeslodko i wierzyc mi sie nie chce, ze maluchy tak szybko rosna. Az mnie to nieco przeraza, ale zapewne kazdy kolejny dzien jest czyms nowym i dla rodzicow i malucha. Zdrowka Wam zycze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nozke odbija się zaraz po porodzie wiec nie wiem czy będziesz miała czas żeby podkladac karteczke ;)Ale spokojnie dostaniesz orginal do domu wiec będziesz mogla sobie zrobić kopie i wlozyc do ramki :)

      Usuń
    2. Hihihi, chyba nie myslisz ze chcialam to zrobic sama :). Chyba nie bylabym w stanie tak szybko poderwac sie z lozka. Pielegniarki w szpitalu powiedzialy mi, ze wiele mam wybiera miec to na ladnym papierze w orginale i tez moge taki przyniesc. One sie tym chetnie zajma. Pokazywaly nawet jak to wyglada i tam byly dwie nozki... Wiec moze to zalezy od szpitala czy odbijaja jedna czy dwie. Nie wiem.

      Usuń
  13. Nasz tatuś w tym roku dostalm kartke "SUPER TATO" z odcisnieta raczka synka i ramke z ich zdjęciem ze wspólnego spaceru <3

    OdpowiedzUsuń
  14. James taki słoooodziak :D <3

    OdpowiedzUsuń
  15. W naszym przypadku ciężko było wybrać cokolwiek , bo dzieci już duże i pomysłów na niespodzianki brak. Jednak nasz tata uwielbia Star Wars , więc dostanie t-shirt i kubek 3D ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta ramka :) takie prezenty są najlepsze ;) ja mojemu też przyszykuje coś ze zdjęciem :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny jest :) gratuluję dzidzi i oryginalnego pomysłu :) tatuś na pewno się wzruszył ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. A w planie na Dzień Ojca mamy chciny naszego czteromiesiecznego synka. Dla tatusia zamowilismy koszulke z napisem "world's coolest dad", a dla dziadka (czyli mego taty) koszulke ze zdjęciem wnuka (jako że dziadek szaleje na punkcie swojego pierwszego wnuczusia). Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo pomysłowe ;) ja się nie dziwnie, że Twój mąż się ucieszył, jak dostał prezent od takiego słodziaka, jak James ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. niesamowite i jakże wzruszające :) !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne prezenty i uroczy Maluszek :)!

    OdpowiedzUsuń
  22. James robi się coraz podobniejszy do swojej mamy:) jest słodki:) za mamą :P
    p.s prezent rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama słodycz ten maluch :) Prezenty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne prezenty :) Dla tych co mieszkaja w stanach polecam personalized gifts ze strony: http://photos.walmart.com/walmart/welcome Zamawialam przez ta strone wielki koc na ktorych byl kolaz zdjec, mozna zamowic kubki ze zdjeciem/napisem, breloczki, koszulki, wszystko projektuje sie online. JEszcze raz gratuluje pomyslowosci! Super

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny prezent i pamiątka na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. też szukam coś dla mojego taty


    zapraszam serdecznie na moje rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/06/lato-przyjdz-rozdanie-bluzeczkowe.html
    przywołujemy lato

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja kupiłam Tacie kosmetyki i słodycze...może nic wyszukanego, ale póki co mam ograniczone środki;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Awwwww! Pomysłowe prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  29. o jaki duży chłopak:D

    ja mojemu kupiłam buty nike:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tez zawsze zamawiam kaetki na moonpig, sa niezawodni ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale przystojniacha z niego:) rosnie jak na drozdzach:)

    OdpowiedzUsuń
  32. przecudna ramka ze stopkami... szkoda że moje już za duże :D

    OdpowiedzUsuń
  33. hej Aga zapraszam do mnie :)
    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  34. takie odciski to świetna pamiątka
    zrobiłam ją sobie właśnie na dzień matki 5 lat temu
    rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia! Lubię czytać Twojego bloga! ja dopiero raczkuję ale zapraszam do mnie http://livingmyentirelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ramka ze zdjęciem, a szczególnie z odciskami rączki i stópki jest genialna!!! Łapie za serce:)Świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie piekne prezenciki :) a James chyba się robi podobny do Ciebie niesia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. oooo jejku ale slodki bąbel :) ja właśnie zostałam nianią rocznego Kubusia :)
    Już sie nie mogę swojego doczekać :) ale chyba jesteśmy jeszcze na to za młodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Agi!
    Czy przesyłka kartki z moonpig do Polski jest droga? Znalazłam idealną kartkęurodzinową "chelsea" dla mojego chłopaka i obawiam się, że MUSZĘ ją mieć! :p

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj Agnieszko! bardzo lubię oglądać twój kanał na Youtube i często zaglądam na bloga. Podoba mi się to, że mamy podobne spojrzenie na wiele spraw (pieluszkowanie wielorazowe, świadome macierzyństwo). Chciałabym Ci zaproponować dodanie mojego bloga do Twoich lubionych - ja Twój już dodałam! Będziesz na bieżąco - piszę o życiu we troje, troje to my, my to córeczka Hania i mąż Marek, dużo podróżujemy, opisuję ciekawe miejsca, ludzi, wstawiam mnóstwo zdjęć. Zapraszam Cię, zajrzyj w wolnej chwili a na pewno nie pożałujesz! Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam, Jamesa i Gavina oczywiście także! :*

    OdpowiedzUsuń
  41. http://www.biblia-wnioski.pl/krotkie-artykuy-mainmenu-5/9-sprawy-kulturowe/64-hipnoza-z-perspektywy-biblii.html

    OdpowiedzUsuń