linia

Projekt denko

Mini post o wykończonych produktach i ich następcach:
Lirene peeling masaż myjący o soczystym pomarańczowym zapachu. I like. Will buy it again, but not now.
 W kolejce czekją: Soap&Glory Sugar Srush (kupiony w Boots w promocji 3za2, pachnie obłędnie), albo Clarins Tonic Body Polisher (prezent od widzek:), dostałam od dziewczyn paczkę na Mikołaja i zapomniałam Wam pokazać).
Nie wiem na który się zdecydować? co myślicie?
Krem do rąk:
Wykończony do suchej nitki migdałowo-mleczny krem z Phenome. NIESAMOWITY!!!! Każdego ranka jadąc z kumpelą do pracy, mamy rytulał aplikacji kremu do rąk i ten zapach chyba zawsze będzie mi się z nią kojarzył AHHH Chyba jeden z najlepszych kremów jakie miałam dotychczas.
 Ponieważ do Londynu zawitała zima, zastępcą Phenome został krem z Floss Lek, Winter Care. Już nie pachnie oszałamiająco, ale z Martą damy Wam znać, jak się będzie sprawował:))
Żel do mycia buzi: chyba wszystkim dobrze znany Cethapil
 Próbka z BeautyBox, która też już się kończy i po nich przyjdzie kolej na Liz Earle:)
 Balsam do ust Tisane, na 100% kupię ponownie (czekam na paczkę z wersją w sztyfcie)
 Zamieniłam na sztyft z Alverde (mam dzięki pomocy Karoliny link do kanału Megi:)
Suchy szampon z Batiste: tropikalny kokos, zamieniłam na pikantną Divę. Uwielbiam je i niedługo pojawi się film o ich użyciu.
To wszytsko na dziś:)) Jeżeli macie ochotę na konkretniejszą recenzję któregoś z tych produktów, to dajcie mi znać:) pozdrawiam
Agi x



28 komentarzy:

  1. what a productive Sunday! uwielbiam szampony batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poproszę posta o peelingu Soap and Glory, bo jak fajny to ja chętnie na niego w Bootsie zapoluję ;)) Kurcze, jak cenowo Phenomene do rąk się prezentował? Bo z tego co kojarzę, to tanich rzeczy nie mają..

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecyduj się na Soap&Glory Sugar Srush przyciągnął moją uwagę swoim 'słodkim' wyglądem.
    Pozdrawiam


    nella-kawazmlekiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżeli peeling to clarins... A Liz Earle nie polecam... Miałam kilka produktów tej marki, ale na każdy byłam uczulona;( często kupowałam na QVC, maja tam fajne promocje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W jednym z ostatnich twoich filmików mówiłaś o szmapnie Batiste z dodtakiem lakieru do wlosow. Mozesz podac tu cala nazwe i gdzie mzoemy je dostac jak mieszkamy w Polsce?
    Pozdrawiam Cie serdecznie i czekam z niecierpliwoscia na odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie miałam a nawet nie testowałam suchego szamponu ale kiedyś trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaciekawiłaś mnie tym kremem Phenome, pamiętasz, ile kosztował?

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię projekt denko, nie byłam do niego z początku przekonana ale się wciągnęłam. Nie wiem czy będziesz zadowolona ze sztyftu Tisane, ja nie byłam, zaraz na początku ni się złamał i słabo nawilża... Taguje Cię do zabawy pt. Łowczyni i mam ogromna nadzieję, że się dasz zaprosić. Pozdrawiam i buziaczki. P.S. Połączenie szmaragdu ze złotem genialne.Ta kopertówka z Zary...

    OdpowiedzUsuń
  9. @karolixify I'm trying hahah

    @Aliss uwielbiam peelingi S&G i w moich ulubieńcach pojawi się ich kultowy kremowy żel do mycia ciała. Skorzystaj z promocji 3za2:)) A krem kosztował chyba 50zl:(( dużo, ale jakość i zapach nie do pobicia

    @nella pięknie też pachnie:) nella nie podawaj linków do swojego bloga, kiedyś o to was pieknie prosiłam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. @jolkag78 ja liz earle używwlam już kilka lat temu i uwielniam:))

    @shoegirl oj nie wiem(( ja go kupuje w Boots, albo Superdrug

    @xComplicatedLifex live saver hahah

    @Fresh Linen (FreshLinenBlog.blogspot.com) coś ok 50zł:)

    @e-fenomeno w wolnej chwili zerknę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć:)
    kilka dni temu też skusiłam się na Tisane w sztyfcie i muszę przyznać, że jestem zła i zawiedziona. jest beznadziejny. twardy taki, że jak chcę sobie na usta nałożyć to mam wrażenie, że zaraz się złamie:/ słoiczek mniej higieniczny, ale bardziej skuteczny.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Heeej :) Już kiedyś to pisałam, ale może nie przeczytałaś i chciałabym Ci powiedzieć że przypominasz mi (a lot!) aktorkę Isle Fisher i uważam że ona jest śliczna, a tym samym Ty taka jesteś :D

    Pozdrawiam i życzę dobrej nocy, jestem wierną fanką Twojego kanału xoxo !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też bardzo lubię Tisane, muszę spróbować tego kremu z Flos Lek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej AGa!
    Fajne produkty. Muszę się chyba po Alverde wybrać, bo wszyscy ja zachwalaja Ta pomadke.Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. No nieźle ... trochę tego wykończyłaś. Jeżeli mogłabym prosić o kilka słow wiecej na temat zelu do mycia buzi... Ciągle szukam odpowiedniego dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tisane to świetny balsam, też muszę się zaopatrzyć w wersję w sztyfcie.

    OdpowiedzUsuń
  17. jeżeli chodzi jeszcze o kremy do rąk to szczerze polecam produkty Crabtree&Evelyn. Jako posiadaczka suchych, naprawdę szorstkich dłoni mogę szczerze je polecić. Regularna cena jest lekko odstraszająca ale na amazonie można zamówić taki gift pack- 6różnych kremów w troszkę mniejszych opakowaniach (idealne do torebki) za bodajże 8 funtów. Ja swoje mam już kilka miesięcy i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twój kanał na yt... a blog... :) moje nowe, najlepsze odkrycie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. może recenzja tego balsamu do ust??

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię tisane:) reszty kosmetyków nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  21. nie moge doczekac sie filmu o szamponach. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa jestem tego suchego szamponu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam krem Winter Care do twarzy i jest w porządku;)

    OdpowiedzUsuń
  24. @Florcia Właśmnie słyszałam o nim niezbyt pochlebne opinie:( może jak w kieszenie będę go trzymać, to zmięknie haha


    @Hanna ha kiedyś o tym słyszałam:)) dziękuję za komplenment

    @CoconutLime kochana ja go jeszcze nie mogę polecić, bo mam go od kilku dni dopiero:))

    @emenyx jeżeli masz do nich dostęp, to grzech nie spróować:))

    @Wiolka z tymi żelami, to nigdy nic nie wiadomo:)) musisz sama testować i testować, może ocm?

    OdpowiedzUsuń
  25. @Dorota podobno ta w sztyfcie, już nie jest tak dobra:((

    OdpowiedzUsuń
  26. mam ten suchy szampon Batiste Diva i uwielbiam! ;]]]] ale ciekawa jestem tego szamponu Batiste co pokazywałaś w filmiku który dodaje objętości! super twoje włosy wyglądały w filmiku! ;]]

    OdpowiedzUsuń
  27. suche szampony od dawna mnie kuszą.

    www.w-studenckiej-kosmetyczce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń