linia

GOGO Philip cd.

W zeszłą sobotę po raz kolejny odwiedziłam stoisko GoGo Philip w Westfiled Shopping Centre. Tym razem zostałam poproszona o zakup kilku drobiazgów  koleżance. Przy okazji sprawdziłam, czy "całkowicie przypadkiem":))) nie mają jakiegoś cudeńka, które i mi się spodoba. 
W oko wpadły mi kolczyki/klipsy, prawie jak z lat 80-tych...Łezki dobrze trzymają się na uchu przy czym nie uciskają za mocno, bo w moim przypadku ból głowy byłby gwarantowany. Zdjęcie niestety nie oddaje ich uroku, ale możecie mi uwierzyć na słowo, ża są naprawdę urocze. 
Nad drugą rzeczą, która zalazła się w moim koszyczku zastanawiałam się już od kilku tygodni i w końcu się skusiłam. Nie ukrywam, że w podjęciu decyzji pomogła mi 50% przecena. Kolczyki kosztowały £3.5 zamiast £7, a bransoletka £4 zamiast £8.  Zdaję sobię sprawę, że model, który wybrałam nie wszystkim przypadnie do gustu, ale coś mnie w niej urzekło i sam fakt, że wracałam po nią parę razy, uświadomił mnie, że musi być moja.


Bransoletka, a właściwie bransoleta jest złoto-zielona. Na pierwszy rzut oka może wydawać się bardzo ciężka, ale w rzeczywistości jest leciutka. Bardziej mi się widzi w jesiennych stylizacjach, w połączeniu z granatem i pomarańczą będzie wyglądała po prostu bang on the trend. Były jeszcze inne zestawienia kolorystyczne (czerwona i czarna).

Koniecznie muszę Wam wspomnieć, że przy kasie spotkała mnie miła niespodzianka. GOGO Philip wprowadził karty lojalnościowe:)

 

Za każdy zakupiony drobiazg, dostaje się złotą naklejkę i po zapełnieniu karty otrzymujemy £5 zniżki na nasze kolejne zakupy. Niestety promocja obowiązuje tylko w Westfiled. Ich stoisko znajduję się naprzeciwko UNIQLO. Kolejna informacja to to, że panie obsługujące są z Polski:)  Nie jestem z tą firmą w żaden sposób powiązana, po prostu lubię ich biżuterię i uważam, że jest godna uwagi:) pozdrawiam i całuje
xoxo




15 komentarzy:

  1. śliczne kolczyki!
    http://theblondsensations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoletka super.. i urocze są te kolczyki :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka:) ale ta bransoletka na tą porę też w sam raz, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka świetna, fajne połączenie materiałów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowne kolczyki. Lubie takie a'la starsze rzeczy. :D
    Pozdrawiam i zapraszam na :
    one-chance-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz Aga zdjęcie w nagłówku bloga :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieesiu cieszę się, że notki u Ciebie pojawiają się cześciej duża niespodzianka dla nas twoich fanek:)) Buziaczki:* woman-revolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabiła bym za taką bransoletę ! Wygląda naprawdę jak z jakiegoś domu mody :) Czekam z niecierpliwością na jakieś Outfit of the Day, bo jestem ciekawa co do niej założysz :)

    Kolczyki też urocze i kojarzą mi się ze starą biżuterią mojej mamy :)
    Pozdrawiam
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię Twój blog ,bo można dowiedzieć się tylu fajnych i ciekawych rzeczy dzięki;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne nowe nabytki;)szczególnie bransoletka,niejedną stylizacje ozdobi. zapraszam do mnie:
    http://littlebigthing31.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletka jest prześwietna!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna biżuteria! :) Co raz więcej polaków w UK! :D Też przez to chyba, że okres wakacyjny... :)

    OdpowiedzUsuń